JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG

JOIN MY CONTEST- Be My Followers

Salam semua follower, saya nak menganjurkan satu contest sempena first anniversary 10.10.10 nie...my hubby bersetuju nak sponsor hadiah...
Saya ingin mencari follower sehingga 1010 followers bersempena tarikh anniversary kami...
korang berminat jom la baca syarat-syarat

SYARAT-SYARAT :
  1. Jadi followerblog gadis kampung   : Saya telah jadi follower ke _91_
  2. Buat entry di blog korang bertajuk: JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG (kalau korang rajin korang citer la sikit tentang blog saya nie) thanz kat owner blog gadis kampung coz bgth sy tentang contest ni..
  3. Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini :  http://nukilangadiskampung.blogspot.com
  4. Bila korang dah buat entry dan dah join blog nie tolong tinggalkan komen ye berserta url entry anda..
  5. Tolong  letak banner saya di sidebar korang.
Create your own banner at nukilangadiskampung.blogspot.com! 
Mudahkan...jadi jom la join contest nie...

HADIAH YANG BAKAL MENANTI ANDA:
http://2.bp.blogspot.com/_3BLhtK8qwD8/S9wV9N_HEwI/AAAAAAAABRI/aD0uXDVMsGc/s1600/malaysia-note-100-ringgit-front.jpg
 http://3.bp.blogspot.com/_KGfnsEwhomk/Sfa_L3bHSoI/AAAAAAAAAWA/mmtYyl31x0c/s400/MalaysiaPNew-1Ringgit-(2000)_f.jpg
Saya dengan murah hati ingin menghadiahkan RM101.00 kepada blogger yang banyak mempromosikan contest ini..

Pemenang contest ini dinilai melalui syarat no.3 iaitu:
Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : __________(nyatakan url@alamat blog orang yang memberitahu mengenai contest ini).

Contoh:
Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : http://nukilangadiskampung.blogspot.com
                (seandainya 500 follower yang join contest ini menyatakan mereka mengetahui contest ini dari  nukilangadiskampung maka dia la pemenang)...

TARIKH TUTUP PENYERTAAN:
Bila follower saya mencecah 1010 maka automatik contest ini ditutup
@
TARIKH TAMAT CONTEST : 26.12.2010

4 comments:

  1. sama-sama...moga ada harapan menang disitu...

    ReplyDelete
  2. GK datang arini nak kira pemenang..makin cute la blog mimi nie...

    ReplyDelete

Thanks sebab sudi singgah blog Mrs Mimi yang tak seberapa ni, sila komen my entry untuk memberi semangat...Love u olls!!!