iMBas keMBaLi- PaRT 2

Ye, entry sebelum ni aku kata nak uplod gambar raya sekeluarga yang pinky abis tu kan...
jadi hari ini aku kongsi dengan korang...jom usha gambar aku!!!


hehe...yang ni bukan gambar raya taw, ni saje buat selingan... Gambar ini kat luar rumah.. pose, konon-konon comel la...huhu...


HEY, IM BABYDOLL 

Name "BABYDOLL" ni nama time aku kecik lagi, sedara, jiran, kawan-kawan ma dan ayah panggil.. NOW, dah BESAR pun ada yang nak panggil macam itu lagi...owuchh!!! malu ye saya!!! muka menjadi  merah-merah pink , tanda malu... hehe... nasib baik boleh dikira je berapa orang yang still menggunakan panggilan tu sekarang, kalo tak terkira, tak tahu la muka saya macam mana sekarang..


http://www.emocutez.com
next gambar ni la yang aku nak kongsi sangat dengan korang... Gambar ini diambil ketika aku berusia 3 tahun bersempena Hari Raya... Betul kan aku cakap, serba pink 1 family...





Gambar ini dari kiri along, ayah, abang (atas pangkuan ayah) dan aku... Dengan baju kurung berwarna pink, kasut merah menyala, pergh...kalau raya tahun ini aku pakai macam ini, boleh ke??hahaha


Gambar kedua ini pula gambar kami bersama ma... Ma pun nak pakai pink color gak taw...baru sedondon, raya kami...hehe...





Gambar seterusnya ini, tak ada kaitan dengan raya taw, saja nak uplod kongsi dengan korang, ni dia wajah seorang yang addicted  tapi time kecik la,sekarang dah kurang sebab untuk menjaga kesihatan... cewaah!!! poyo plak... tapi memang betul la.. sekarang minum ais ckit pun senang nak batuk dan sakit tekak...



p/s: penat dah menaip ni... lagipun tak bape nak sihat... flu ni, tak idea nak menaip... SELAMAT MEMBACA (rajin-rajin la kecohkan blog ni)

 

No comments:

Post a Comment

Thanks sebab sudi singgah blog Mrs Mimi yang tak seberapa ni, sila komen my entry untuk memberi semangat...Love u olls!!!