IM LUCKY GIRL!!!

Hari ini bila aku on9 je, aku ternampak  entry baru dari cik Yang bertajuk:

****peMenaNG "contest teka duit syiling 50 sen" ****

Mood saya hari ini SANGAT SUPER SUPER HAPPY!!! 
Aku macam tak sangka je, 3 kali aku baca entry ibu tu...sangat-sangat terkejut apabila diumumkan sebagai PEMENANG bertuah.....ALHAMDULILLAH...aku adalah pengalah eh silap, pemenang....betul la peribahasa yang berbunyi : Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu..dari banyak-banyak perserta yang join, aku telah terpilih:  


seterusnya dari 20 yang terpilih hanya 3 pemenang dipilih...
yang ni aku petik dari ibu puye blog:




k ibu dah tau sape 2 pemenang yang bertuah itu...tetapi sebelum itu, ibu tunaikan dulu kepada ORANG YANG PERTAMA TERAWAL menjawap dengan betul akan di beri hadiah juga.. iaitu :



dan 2 pemenang yang telah di undi oleh aqila dan aqil adalah :
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
  



TAHNIAH KEPADA PEMENANG !!

so kepada yang bertuah iaitu :




   

YEAAAAAAAAHHHH...!! SAYA MENANG..!!!TERIMA KASIH
kepada penganjur contest ini iaitu IBU...Agak-agak apa la hadiah yang saya dapat....Nantikan entry khas untuk HADIAH contest ini...







4 comments:

Thanks sebab sudi singgah blog Mrs Mimi yang tak seberapa ni, sila komen my entry untuk memberi semangat...Love u olls!!!